Thursday, May 12, 2011

Start with the Right Legs

Hello, 

Sorry for late for updating my blog. Balik-balik je dari campus , tak sampai sejam dua jam

" Hello , M.A boleh tak datang secepat mungkin ke ipoh ?"
" Ada apa coach ? "
" Hari ni ada training la , khamis ni bertolak balik ke Perlis untun Open Perlis "
" Oh , baik coach nanti saya ambik tiket saya sampai Ipoh saya call coach "

Tahniah lagi sekali buat M.A baru je sampai rumah, Tak sempat nak spend time masa dengan family. Dapat call untuk training. Rehat-rehat sekejap, then packing barang terus gerak bus station then grab ticket terus gerak ke Ipoh. Tak sempat juga nak spend time dekat T.I dah kene balik ke Perlis balik. BURN balik la jawab ye . Training tak sampai 4 hari.

Timbul esok ye nak gerak. Bala menimpa. Tahniah M.A sebab wallet dan phone yang tak sampai sebulan tak habis dalam keadaan berpantang dah pun hilang, gara-gara bawa beg yang jernih dan letak tempat yrang orang tak nampak. Memang malang sangat masatu. Time tu la terpaksa guna duit sahabat. Bergantung dekat mereka. Naik malu dan tebal la juga muka ni. Terpaksa berhutang la juga.

Keputasan yang di terima melalui perlawanan sepanjang di Open Perlis amat mengecewakan. Sudah la bertembung dengan supersenior, then jumpa team KL . Di bebankan lagi bila dapat tahu, rumah coach kene pecah . Yang lebih menarik ,ada juga manusia lakhanat yang mencuci benda yang pelik-pelik. Coklat, CPU , benda yang tak seberapa.

Sehelai sepinggang la juga ke Perlis. Dengan bantuan rakan dapat la parent masuk duit guna card bank kawan. Balik-balik je T.I di buka dengan ceramah dari ibu bapa di sebabkan kecuaian yang di lakukan. 

BTW terima kasih kepada Haziq Pratama kerana menumpang kan seharian tempat untuk berteduh sepanjang latihan di Ipoh dan meluangkan masa bersama. Time dekat Ipoh sempat juga jumpa kawan-kawan dekat area sana , even Hayati Suffian yang sanggup bersengkang mata untuk lepak 2,3 pagi buta .Terharu sebab menunggu meskipun terlalu lewat dan sekejap sejenak bertemu. 


p/s terima kasih kawan

No comments:

Post a Comment