Friday, November 11, 2011

Bangsatnya Hidup !!!!



aku hidup umpama kayu bila aku kenal diri kau . cukup ?? sampai bila aku nak rasa benda yang sama kalu aku cukup kenal orang yang aku kenal dulu dan sekarang. dulu dan sekarang ?? 


ibarat pohon dan akar. aku kini duduk di bahagia akar. dan kau duduk di bahagian pohon. mungkin aku duduk jauh berbeza yang aku rasa kau tinggi berada di atas. tapi aku percaya pada diri aku sendiri. biarpun setinggi mana pun , aku di hidupkan diri aku dengan sekuat akar biarpun berada di bawah. 


hidup aku di bulatkan dengan dunia yang lain , biar pun 8 tahun sudah berlalu. tidak lagi sama seperti dulu hidup aku di canang kemeriah dan risikan hidup belaian emas yang kau kejar-kejar......



"tuhan izinkan aku berlari sekuat hati di jalan yang kosong dan lurus , kalu itu yang membuatkan jiwa aku rasa kosong di mamah perasaan benci dan rasa bangsat hidup yang kusut ." 

No comments:

Post a Comment