Monday, January 24, 2011

About 3 years

Its not about the love story . But about the friendship between me and izaty, bout 3 years we are not contact by each other, and did not meet after high school . Maybe for the common human 3 years is not to long period that we never had meet friend before. I know beside me,many of them did not meet their friends more then 3 years. By the way, this girls is from batang padang in Perak, For me, im also live in  Teluk Intan Perak. but... I didt meet this girl before. Last between me and this girl meet since in form 4. She really like a 'tomboy' girl .


Lastly, aku dengan dia dapat juga contact,semua ye melalui facebook,aku sendiri pun tak tahu macam mana tah masing-masing boleh add.Sejak tu aku baru tahu yang izaty ni belajar dekat poli Jitra. Dari Arau tu kira 40 minit la juga kalu naik motosikal . Satu hari tu,aku dengan izaty plan,nak jumpa.y


22/01/2011 hari paling bertuah, laslty aku dapat juga jumpa dengan si minah ni. Ceritanya lelaki la yang kene pergi cari bunga. Time tu jugalah aku pinjam motosikal member aku, Al maklum la,dulu tu boleh la naik kereta.Sekarang ni tahu la juga erti duit. Masa tu ada dua orang member aku yang follow aku garak ke jitra. Pergi tu boleh la tahan bontot tu tak adalah kematu sangat. Elok-elok je sampai Kubang Pasu. Munir boleh pula buat rare dia jumpa awek dia dekat MRSM, jiwang sangat ,kononya gaduh la,tapi awek dia not bad,comel la,budak sekolah pun still ok. Lepas tu,bukan gerak jumpa minah ni. Boleh pula singgah rumah si Munir, Bapak punya la besar rumah dia.


Lastly baru jumpa minah izaty ni. Muka dah macam cina mualap dah. MaTapi lain la bila jumpa, dulu ala-ala tomboy jea. Tapi rasa seronok ,dapat jumpa member lama ,Sedangkan duduk perak,dekat je pun batang padang dengan teluk intan. Jumpa je tak pernah. Last-last dapat juga jumpa dekat tempat study. Boleh pula jumpa masuk kepala, dia ni suka sangat menyembang,paria la juga.Seharian bertempik dengan minah izaty ni
.byebye izaty.i hope i cant meet you soon. im hapy and glad friend ,about 3 years we didt not meet since we in high school. :) many different that change between us :) 








No comments:

Post a Comment