Friday, January 14, 2011

Lets Ride and Mash



Yeahhhh. Rindu kut nak ride dengan member-member. Buka-buka youtube je, ada pula mamat-mamat ride naik basikal,buka je FB ada je minah-minah pun ride juga. Teringat asal cuti balik campus je. Kayuh dengan member-member. Sometimes tu sanggup juga gerak naik kereta, sumbat basikal dalam kereta, nak kayuh punya pasal, gerak pergi ipoh pusing satu Ipoh tu. Even start ride pukul 10pm or 11 pm. Kadang ride 2,3 orang pun rasa seronok. I really do know why even jus 2 or 3 peps still make me excited to ride. Sumpah terbaik, time to pendek dengan haziq pratama ajak aku ride, bawa aku pusing satu ipoh. Yang selama ni aku tahu jalan kat ipoh, terus aku tak tahu. Sometimes to bila ride-ride atau bahasa melayu ye beristilah kan berkayuh, combine dengan others rider yang lain-lain juga la. The word that i can explain ,thats is really awesome babe. Rasa macam big family .




Balik-balik je Teluk Intan, ride pula dekat sana. Tak sangka pula, since orang ride sekarang ni bersepah. Maybe semua ni follow by trend. Semua nak layan fix bike ni. BTW dekat Teluk Intan pelik sikit. Orang tak layan benda jadah ni. Human kat situ jus layan mountain bike je. Even aku lalu ride pun orang usha pelik-pelik . But i not explaining that Teluk Intan is not kampung. Kalu tak dorang pun tak layan mountain bike. Malu kut ride sorang-sorang, semua tengok lain macam je. Lepas 2 3 bulan tu . Baru la member-member aku muncul, yang baru dah siap basikal dorang,ada yang lain road bike la. Tibaii.. Lastly baru la rasa ada macam komuniti orang berbasikal seangkatan macam aku . Ada juga member-member kerkenan dah nak angkat basikal ala-ala macam basikal orang tua ni. Tapi time to juga lah aku masuk campus . 

No comments:

Post a Comment