Wednesday, June 15, 2011

Wedding



When we talking about the wedding and married. That is the most part of meaningful in our life. Even belum khawin lagi dapat rasa perkahwinan itu merupakan sesuatu yang membahagiakan. Tapi bukan bagi diri aku untuk ceritakan tentang yang aku akan khawin. Tetap Abang sedara aku yang khawin dengan orang Kelantanrian . Even hari sabtu lepas pun ada benda yang mewajibkan, wedding ni tak halang aku untuk join sekali wedding abang sedara aku. Berbaloi la juga balik even benda ni just untuk wekend sahaja.

Sejuk mata bila memandang kedua belah pihak pengantin mahupun dari segi pengantin lelaki dan perempuan. Even majlis dia amat lah simple . Buat macam rumah terbuka. For the next wedding buat dekat dewan. Teman untung wedding haritu juga warna biru dengan merah. Time paling seronok bila perhatikan wedding antara kedua - dua pihak . Macam - macam kerenah yang perlu nak di layan, untuk kenal pasti lagi perhatian terhadap ke dua - dua pengantin. 

Tulis-tulis juga nama pasangan langsung tak tulis. SHAHRUL NIZAM AND FARAH . Im praying that the both of you will being together until end. Sampai ke anak cucuk. Tengok orang kahwin , hati ni lebih keingin untuk menjadi pengapit dari orang yang berkahwin. 


p/s im praying that i'll be pengapit for coming soon. 

The best ever part dalam wedding to sendiri : -

1. Pasangan pengantin bangun je dari tempat duduk makan, ayah saudara jamu makanan pengantin yang tak habis hehe.

2. Bila jumpa saudara mara, ada yang kenal. Ada yang tak kenal. Nama je tittle sebagai sedara. Tapi tak kenal. Bagi yang kenal tu . Macam-macam perangai ada , even tengah penat , still boleh joke . Tambah kak min from Johor.

3. Bila tengok parents duduk atas kerusi pengantin, must thinking back about the memory of their wedding. Mesti lagi sweet.






p/s im praying that i'll be pengapit for coming soon. 

No comments:

Post a Comment