Tuesday, November 1, 2011

Pria pujangga Sara #part2

Kini hampir 4 tahun aku tidak menjejak kan kaki aku di negeri sendiri. Mungkin aku sendiri membawa perasaan capek yang selama ini aku tanggung bertahun tahun.

“Ya Allah , kini aku berada di hadapan seorang pria yang aku pernah suka dan cintai !! mungkin ini titik tolak yang aku tunggu dan penantian selama 11 tahun ya Allah ? “

Semuanya bermula dari laman omongan aku berhubung dan bertemu bersama pria pujangga yang sekian kapan aku tunggu selama ini. Aku tidak dapat bayangkan perasaan aku sebagai seorang cowok bila pria pujangga yang kita sayangi berada di hadapan kita.

Aku di beri peluang dan mendekati si pria lebih dekat. Hanya Allah sahaja tahu perasaan aku ketika itu. Ayat dan setiap omongan aku di susun rapi. Aku di hiasi omongan gurauan dari si pria yang selama ini aku menganggapnya seorang yang sombong dan garang.

Tapi semua berada di luar jangkaan kotak pemikiran aku. Mungkin itu namanya kenikmatan cinta yang perlu aku alami sebelum ini. Tapi sayang, mungkin itu 11 tahun dahulu. Tapi sekarang tidak. Aku meletakkan diri aku seorang cowok yang mahu mengenali si pria dalam keadaan normal seperti manusia lain.



p/s : bumi boleh menjadi terbalik akibat putaran. Begitu juga dengan cerita. Terima kasih sara.

No comments:

Post a Comment