Monday, May 16, 2011

Jawapan yang Tepat

hello,

Owh sweet la. Kerana satu perkataan yang di tulis dan di paparkan khalayak ramai anda merupankan seorang yang berani. Tidak salah pun berbuat demikian. Sebaliknya anda memberikan jawapan yang tepat selama ini telah terjawab yang tertanya-tanya di benak sanubari yang selama ini hati seorang penulis. Mulai hari ini, saat ini juga mungkin penulis tertanya-tanya anda merupankan serorang yang betul-betul serious atau pun "just make a joking " persons. 

Jika di nilai apa yang di tulis ,seolah-olah mengambar kan , adakah itu sesuatu sindiran atau mengata. Kadang tertusuk hati si penulis bila melihat apa yang cuba di beri tahu oleh se orang yang di lahirkan sebagai seorang gadis. Pada dasar nya si penulis amat berharap sesuatu yang lebih baik , hakikatnya bila melihat apa yang cuba di beri orang se orang gadis . Hampa melihat apa yang di tulis. Padah sebaliknya dan merasakan tidak suka.

 Mungkin hanya gambar membuat kan jadi sebuah isu yang tidak di sukai oleh golongan gadis. Bukan soal untuk cara meluah kan hati. Hakikatnya , cara seorang gadis yang tidak suka si penulis meluahkan sesuatu atau bertanyakan sesuatu yang tidak penting rasanya dalam hidup si gadis. Mungkin juga pada dasar hakikatnya si gadis ingin memberi tahu jawapan yang mudah untuk di kongsi bersama penulis. Acap kali dan kata di keluar kan si gadis hanyalah sebuah gurauan.

Tapi tiada apa yang di simpan oleh seorang penulis. Apa yang terbuku dan tertanya seorang penulis, apa yang cuba di persoalkan. Semua soalan yang dituju semua nya tergantung tidak berjawab. Perkataan yang di keluar kan seorang penulis juga menjadikan seorang gadis merasakan tidak selesa .Setiap bibit ucapan yang di keluarkan menjadi masalah dan rimas seorang gadis. Memang benar bukan itu caranya , tapi benar-benar membuatkan seorang penulis tertanya apa sebenarnya seorang gadis ingin mahukan.



note : really confius about it. what is happening now ??? 


2 comments: