Wednesday, August 17, 2011

Aku Tak Bersedia



"weh aku suka dekat kau la lelaki" 
" tapi aku tak bersedia lagi perempuan, sebab aku tak dapat lupa bekas teman wanita aku "
"tak apa aku faham, mungkin dalam keadaan kita macam ni pun dah memadai "
"maksud kau perempuan ? " 
" bagi aku dah cukup sempurna biarpun bergelar kawan rapat, aku rasa selamat bila di samping kau lelaki,mana aku pergi kau tetap ada,msg pun dah cukup "
" habis tu perempuan kau sanggup ke terima tomahan orang ramai biarpun orang tahu yang aku tak dapat lupa tentang bekas teman wanita aku sendiri"
" aku tetap bersama kau lelaki"




apa perlu aku buat ?? aku tahu pergorbanan kau terhadap aku besar sangat. sampai kan kawan -kawan semua fikirkan kita merupakan pasangan  yang lengkap di mata orang ramai. seperti pasangan yang lain. tapi aku senang. biarpun kita dekat kau tambat hati aku biarpun duduk bersebelahan. cara padangan kau , kata-kata yang keluarkan dari mulut kau sendiri perempuan. aku terpegun. yang dulunya kau tidak seperti ini. aku titipkan bersama doa. kau mendampingi aku suatu hari nanti perempuan. dan aku berharap, aku tidak seperti lelaki yang sebelum ini kau pernah dampingi perempuan. aku dah dia tidak jauh beza. situasi aku dan dia juga tidak berbeza. cuma kau menentukan segalanya..



aku - suka dan dilemma

No comments:

Post a Comment