Sunday, March 13, 2011

Sunday Night

3/12/2011
9.30 pm



Golek punya golek. Tengok jam dah nak dekat pukul 10. Perut pun tahap dewa dah menahan lapar tak makan. Siap ada bunyi lagi. Yang rakan-rakan sebuk sorang layan game,sorang layan social network. Lepas tu baru la ingat dunia nak pergi keluar makan. Nasib baik tak jauh dari kolej. Huh elok la sangat aku gerak dengan sorang member aku " badang " . Jalan punya jalan nampak je makanan sebat sampai perut buncit. Perut asset babe. Bila nampak pertu mesti nampak macho tambah lagi boleh join PJk ( perut jalan ke depan) elok nya untung orang yang dah kawin. Tapi di seusia muda ni pun boleh jadi . Al maklum la perut semua tank macam vespa dengan perut nama. Tak tahu kenapa malam tu ,malam paling lawak. Apa yang lawa pun tak tahu, Tak sangka pula ada orang buat pertandingan karoke. Tambah lagi open, masuk je RM2. Tengah makan tu boleh la pula dengar suara suara sumbang. Erti kata lain, suara sendiri lagi sedap. Lepas je melantak, satu geng bas juga la ,semata-mata nk tengok orang karoke. Bukan ye aku karoke. Sampai-samapi je. Ada yang sedap,ada yang sumbang,nyanyi guna minus one,ada yang akapilla. Yang aku nye bukan sebuk nak orang nanyi. Lagi style jadi penyokong. Entah sapa nnyi malam tu, aku main sokong je. Sampai orang yang nanyi dekat pentas pun tak focus. Kalu boleh semua orang aku nak usik. Dah seronok usik tu, balik ke pangkal jalan. Balik-balik pun bosan. Benda yang sama je buat dalam bilik.

No comments:

Post a Comment