Saturday, March 12, 2011

Pulun

Pulun mior pulun

Elok la sangat, Februari habis, March datang. Sebuk dengan assingment, dengan report,semak juga la kepala. Tambah lagi dengan test quiz akan datang. Tambah lagi dengan lagi lepas ni final camp. Wow tak sabar juga la cerita nya tempat aku lepak selama ni . Tak sabar chor nak balik Perak. Nasib baik dekat Pangkor. Comel kan.Ibarat balik rumah la kononnya . Memang tak dapat la nak balik rumah tu,tapi terubat la juga ceritanya balik perak.Dari sebelum ni serupa tak balik je. Aku balik jumpa family aku sendiri  5 minit. Sedih tak sedih la. Tambah sakit hati , depan mata aku nampak PSP adik aku pegang. Ishh buat kepala la juga budak kecik tu. Even aku dah besar, benda tu juga aku rasa nak .

Lepas ni seminggu la jadi geng-geng keling . Hitam tak hitam la lepas ni. Duduk dekat Pangkor tu,sebuk dengan macam-macam aktivit. Yang penting nak diving. Rasa rare nak buat aktiviti ni, tak sabar pun ada jangan menyelam tak timbul-timbul sudah. Entah bila lagi aku nak melekat lagi nak buka facebook, nak update lagi. Al-maklum la ,tak ada tempat rasa nk share dengan orang. Dekat blog pun jadi la.

No comments:

Post a Comment